Vanaf vandaag is de nieuwe campagne #WaterVrij in de lucht. In ons waterrijke land is zwemveiligheid enorm belangrijk. Maar door de coronacrisis zijn alle zwembaden dicht; zwemlessen en andere wateractiviteiten kunnen niet plaatsvinden. De zwembranche wil juist nu zichtbaarheid en bekendheid geven aan zwemveiligheid, op een toegankelijke manier. Dat wordt onderstreept met een Ster-reclame.

#WaterVrij kwam in slechts twee weken tot stand op initiatief van de Vereniging Werkgevers in Zwembaden en Zwemscholen (WiZZ), in samenwerking met de Nationale Raad Zwemveiligheid (NRZ), de Koninklijke Nederlandse Zwembond (KNZB) en Reddingsbrigade Nederland.

Onderdelen
Deze campagne, door en voor de zwembranche, bestaat uit verschillende onderdelen, zoals een website met nuttige tips, oefeningen en leuke spelletjes van de samenwerkingspartners, én een tv-commercial. De komende periode is deze tv-commercial maar liefst 48 keer te zien in Ster-reclameblokken. De eerste uitzending is gepland voor 21 april (omstreeks 15.25 uur) op NPO Zapp, in het Ster-reclameblok tussen de programma’s ‘Freeks wilde wereld’ en ‘Zappbios: De Wilde Kippenclub en de liefde’.

WiZZ, NRZ, KNZB en Reddingsbrigade Nederland gaan alle onderdelen van de campagne promoten via hun kanalen. In de hoop dat de berichten volop worden gedeeld.

Zie de campagnepagina voor #WaterVrij van Reddingsbrigade Nederland.

Bron: Reddingsbrigade Nederland


0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *