Reddingsbrigade Nederland kreeg van Exterion Media het aanbod om met een publieksboodschap van tien seconden via 250 digitale schermen in kustgemeenten strandgangers te bereiken. Deze digitale schermen zijn gesitueerd in winkelcentra en bij tankstations. De korte film, die ongeveer één keer per minuut getoond wordt, is donderdag 6 augustus live gegaan en tot en met woensdag 12 augustus te zien, tijdens de huidige hittegolf.

De Reddingsbrigade in beeld op een digitaaal scherm. (Foto: Exterion Media)

Exterion Media is marktleider op het gebied van traditionele vormen van buitenreclame én de grootste aanbieder van digitale buitenreclame (Digital Out-of-Home). Omdat het bedrijf zich om het maatschappelijke belang bekommert, is deze campagne kosteloos aan Reddingsbrigade Nederland aangeboden. Een variant op de video, die via de digitale schermen in een staand format getoond wordt, is hier liggend te bekijken.

Bewustwording
,,We hebben de afgelopen periode gemerkt dat Digital Out-of-Home zich uitstekend leent voor de bewustwording van veiligheidsregels”, stelt Lilian Hemmelder, marketeer Digital Out-of-Home bij Exterion Media. ,,Ook wij hebben natuurlijk het nieuws gevolgd omtrent de gevaren van muien in de Noordzee en vonden het daarom niet meer dan logisch dat wij onze digitale schermen ter beschikking zouden stellen voor een campagne van Reddingsbrigade Nederland. Daarom zal tijdens deze tropische dagen, waarop veel mensen richting de kust gaan, de campagne op digitale schermen in kustgebieden draaien. Zo hopen we mensen op weg naar de kust bewust te maken van de risico’s die onze mooie Noordzee met zich mee kan brengen.”

Exterion Media

Bron: Reddingsbrigade Nederland


0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *